2013. február 5., kedd

7. *részlet*


/Robert szemszöge/

Tovább dúdolva a dallamot egy újabb sort kanyarítottam a papírra majd gitáromat megpengetve énekeltem hozzá az előző sorhoz. Arcomon kimondottan idióta vigyor virított miközben a versszakok csak úgy teremtek a kezeim alatt. Kezembe vettem az elnyűtt lapot és visszaolvastam, ami eddig született. Hmm... Nem tökéletes – döntöttem enyhén félre a fejemet és tovább töprengtem. Vajon hogyan tudnám visszaadni azt a szépséget? A válasz ott motoszkált bennem – sehogy. Mégis próbálkoztam. A gyönyörű smaragdszemű múzsám lebegett előttem és vigyorom csak még hatalmasabb lett.

Ábrándozásomba éles hang hasított bele, amitől kissé összerezzentem. Elszoktam attól, hogy telefonom van. A kis kütyü a konyhapulton folyamatosan rezgett és berregett. Kezembe véve a kijelzőre pillantottam, ami privát számot jelzett. Homlokráncolva bámultam csak rá. Biztos Susan vagy Lizzy – gondolkodtam, de valami mégis azt súgta valaki más az.

-          - Halló? – szóltam bele kissé rekedten. Ám a vonal túloldalán nem várt személy hangzott.

-          - Cső, tess! – Tom vidám hangon szólalt meg. Túl vidám hangon. Szóhoz sem jutottam azok után, ahogyan elváltunk nem hittem volna, hogy még hogy hallok felőle. Most mégis felhívott. De vajon honnan tudja a számom?

-          - Mi van? Már nem is örülsz nekem? Persze megértem így hogy most van hol laknod – enyhe gúnnyal folytatta miután megunta szótlanságomat.  Túl sok új információt tudott rólam

-         -  De persze örülök csak meglepődtem – dadogtam. – Nem számítottam a hívásodra.

-         -  Nos, igen nem is csak úgy csevegni hívtalak fel.

-         -  Akkor miért, Tom? – kérdeztem gyanakodva.

-         -  Lenne egy üzleti ajánlatom. Talán érdekelhet. –Élesen szívtam be a levegőt és elmémet újra elöntötték a régi nem épp kellemes emlékek…

Sziasztok:)

Tudom egy nappal később hoztam amit ígértem és ezt rettenetesen sajnálom:/ Tudom nem vagytok rá túlon túl kiváncsiak de nagyon zsúfoltak a napjaim és szinte egybe folynak ráadásul aludni se tudok normálisan úgy hogy sajnálom ha nem éppen a legjobban sikerült kis részlet ez de nagyon fáradt vagyok... Remélem azért páran írtok hozzá nekem komit viszont ezen okokból kifolyólag nem tudom mikor fejezem be a fejezetet. Most pedig megyek vissza tanulni. A héten még egy 10 oldalas házidogát is meg kell írnom és valószínűleg csak azután tudok jobban neki feküdni a 7. résznek.

XO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése