2013. február 5., kedd

Díj:)


Nagyon szépen Köszönöm Nora-nak :))

1. Ha megkapd a díjat készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható képet.
2. Őszintén kell válaszolni a kérdésekre.
3. Összesen 5 személynek kell továbbadnod,
4. Ezt egytől-egyig át kell másolnod a lapodra kivétel a válaszokat.
5. A díjat visszafelé nem lehet adni. (Akitől kaptad annak nem adhatod, de kaphatsz díjat 2-szer is)

Kérdések:

1. Mi a keresztneved?
Mercédesz (Merci, Memy)

2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Ha vmi baj van és ahhoz kapcsolódó zenét hallgatok akkor azon tudok sírni de ink nyálas romantikus filmeken szoktam :DD

3. Félsz a sötétben?
Igen. Sötétség phobiám van

4. Szerelmes vagy valakibe?
Igen. *-*

5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog ami életedben történt veled?
Hát sztem volt már pár cikis helyzetem (eléggé két ballábas és béna vagyok) de így hirtelen nincs olyan amit ki tudnék emelni ink jót röhögök magamon a cikis helyzetekben és el van intézve a dolog :)

6. Gondolatban öltél már meg valakit?
Igen.

7. Szerinted péntek 13.-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent?
Nem igazán vagyok babonás. De volt parázós péntek 13.-ám hullaszállító kocsival meg ilyesmikkel na az egy kicsit szerencsétlen nap volt de ennek már több éve.

8. Van olyan dolog amit még a szüleidnek sem árultál el?
Sztem biztos van :D

9. Hallgatsz olyan zenét amit a barátaid előtt szégyellsz?
Igen ugyanis a legtöbb barátom kemény magyar rappet vagy nyálas fiúbandákat hallgat és az én kis zenéimet nem igazán díjazzák így rendszerint ink nem osztom meg velük (persze akadnak páran akik az én ízlésemmel hasonlót hallgat)

10. Kiskorodban sírtál mikor szurit kaptál?
Nem, bátor voltam:)

11. Mit tennél ha hirtelen híres lennél?
Ez egy nehéz kérdés de én sztem arra használnám a hírnevem és az ezzel szerzett pénzem hogy segítsek azoknak akiknek szükségük van rá

12. Szoktál álmodozni?
Igen :DD meg van az én saját kis álomvilágom amiben rendszerint elveszek.


13. Járnál Chace Crawforddal?
Nem. Helyes srác de nem az én esetem és amúgy is van párom akit senkiért nem cserélnék el:)


14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, neveik?
 Hármat. Egy lányt (Skylar) Két fiút (Sanya, Hunter)

 15. Adni vagy kapni jobb?
Én sokkal jobban szeretek adni:) Utálom ha vki pénzt költ rám még a szülinapomon se szeretem (meg amúgy sem igazán kedvelem a meglepetéseket)

16. Titkom:
Nincsenek igazán titkaim ink csak álmaim amik viszont nem teljesülnének ha elárulnám őket:)

17. Bakancslista:
Egy szép nagy család
Vancouver-ben egy gyönyörű nagy ház
Elmenni pár csodás helyre a világon a párommal

Akiknek küldöm:

Én már nem adnám tovább mert már sztem mindenkinek van de akinek nincs az vigye nyugodtan mert akinek blogja van az megérdemli :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése