2013. március 5., kedd

oui!

Sziasztok:)

Tudom régen jelentkeztem de a helyzet a következő van egy félkész fejezetem amit újult erővel a héten befejezek és fel is fog kerülni:) Aztán jövő hét szombaton utazok el Franciaországba és egy hétig ott is leszek de ha visszaértem hozok nektek frisst. Ami azt jelenti hogy a héten (márc. 06-10) jön a következő fejezet és rá 3 hétre jön a következő (márc. 28-31). Nem tudom mennyien fogjátok olvasni még vagy hogy fogjátok e de mindenesetre én megírom és tovább viszem a blogot ha van érdeklődő ha nincs. Szeretem ezt a blogot ezt a történetet (habár ti még nem is tudjátok a fő gondolatát/cselekményszálát) de időmtől, kedvemtől, fáradtságomtól függ. Sajnálom ha esetleg ezzel valakinek (aki néha idetévedt) csalódást okozok hogy nem tudok rendszeresen fejezetekkel szolgálni de én is ember vagyok vannak problémáim az életben amiket meg kell oldani, vannak követelmények amiknek eleget kell tenni és vannak dolgok amikért felelősséggel tartozunk de mindezek az élettel járnak és ezek egyáltalán nem rossz dolgok csak meg kell találni az arany középutat amit én még mindig keresek, így pedig nehéz akár bármelyik hobbimnak is hódolnom. A fejemben megvannak a történések, az összefűzött szálak a törivel kapcsolatban csak éppen ezek még elég kuszák és ahhoz hogy elrendeződjenek le kell őket írnom, meg kell őket valósítanom és lassan de biztosan ezen vagyok hogy írjak nektek és magamnak is egyaránt.

PS.: Nem tudom érthető volt e az iménti agymenésem de remélem hogy páratokhoz eljutott és hogy egyáltalán még vagytok páran :DD Talán egy kis megértést várok tőletek bár lehet hogy ez nehéz hiszen nem ismertek engem ahogy én se titeket. Imádom a komikat egyszerűen mindig meghatódok és feltöltődöm tőlük ennek ellenére nem kérem őket ahogy úgy érzi ezzel megajándékoz és segít engem annak nagyon megköszönöm de senkinek sem muszáj a történet megy anélkül is csak jó lenne látni egy kis mozgást a blogon tudni ki van itt, ki nem, kit érdekel, kit nem, tudni hogy érdemes e amit csinálok...

XO: Memy

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Engem továbbra is érdekel a történeted .Ahogy tudod / vagy időd engedi majd hozod az új részt.
    Jó utat Franciaországba .
    Nikki

    VálaszTörlés
  2. Én is itt vagyok!! :D
    És engem is érdekel a törid! Annak pedig nagyon örülök hogy végig is fogod írni. Ez már mindent megér! :D
    Jó utat, és -bár nem tudom miért mész Franciaországba, azért- jó szórakozást! :) De ahogy haza értél, gép elé és frisst hozni!! :))
    Na meg egy pici kérdés a végére, mivel erről már volt szó még régebben: Elolvastad Szürke 50-t?? És a többi részét? És véleményed róla?? :)
    Várom a frisst!
    Orsy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia :DD
      Köszönöm:) cserediákos dologban veszek részt és azért megyek Franciaországba úgy remélem csak szórakozás lesz :D
      A szürke meg a sötétség 50 árnyalatát már elolvastam. Hát az első könyv az engem annyira nem ragadott meg a második már izgalmasabb volt és tényleg voltak benne olyan részek ahol nem lehetett letenni de még mindig nem vagyok oda érte :DD Mindenesetre majd elolvasom a harmadikat is de ahogy belekezdtem pár oldal után úgy ítéltem meg h ráér majd később így inkább elolvastam a Szent Johanna gimi 7. részét :DD
      Sietek a frissel mindj neki is állok az írásnak:)

      Törlés